جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

احضار دو استقلالی به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق

  • کد خبر: ۲۲۳۲۳۴
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
احضار دو استقلالی به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق
سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال به کمیته انضباطی احضار شده و امیرحسین صادقی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به دنبال اظهاراتی که اخیرا سید حسین حسینی انجام داد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دروازه‌بان آبی‌ها را به کمیته انضباطی فرا خواند. بعد از بازی با شمس آذر سیدحسین حسینی در اظهاراتی غیرمسئولانه حکمی که اخیرا علیه او اعمال شده را به سخره گرفت و حتی زمزمه محرومیتش در بازی با تراکتور نیز به گوش رسید. حسینی به همین دلیل در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شد و پیرامون صحبت‌های خود توضیحاتی داد. قرار است به زودی درباره حسینی تصمیم گیری شود وشاید محرومیتی برای او درنظر گرفته شود که برای باشگاه استقلال مخاطره آمیز هم باشد.

 درعین حال که حسینی به کمیته انضباطی فرا خوانده شده، امیرحسین صادقی، بازیکن سابق استقلال هم قرار است برای ادای پاره‌ای از توضیحاتی به کمیته اخلاق برود. صادقی اخیرا از اظهارات حسینی و رفتاری که در جریان بازی با آلومینیوم اراک داشت حمایت کرد که باعث تعجب و شگفتی بسیاری از اهالی فوتبال شد و مشخص نیست اساسا به چه منظور پیشکسوت سابق استقلال خودش را وارد جریانی کرده که هیچ ارتباطی به او نداشه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->